Posto je vecina vozaca dobila posao ,a ne dosla do jega na konkursu .Moraju znati da se partije menjaju i posto su oni silom dosli do posla (zaposlio me kumic) .I drugi imaju kumice,rodjake i sl .
Gledam da sto vise prijavljujem vozace da bi sto veci broj njih imao bar neugodan dan .Jer su svi vozaci koji su bez konkursa dosli ,RAK i TUMOR ovog grada . Ako se ne krene od vozaca ,nista nece biti
Nije lako voziti autobus, prodavati karte, stati na stajalište gde su parkirani automobili i izbegavati vozače koji kampuju u krajnjoj desnoj traci.
Da je malo više volje da se gradski prevoz unapredi:
- karte bi se prodavale na kioscima,
- otvarala bi se sva vrata za ulazak kada je gužva (vozač ne treba da bude i kontrolor, postoje kontrolori koji su plaćeni da to rade),
- postojale bi žute trake (koje se poštuju) na bulevarima i prometnim ulicama,
- bilo bi više autobusa na svakoj liniji i više novih linija (koje bi pratile razvoj grada).
Sve ove stvari bi sigurno smanjile broj automobila na ulicama i potrebe za parkinzima, što bi značilo više zelenila, trotoara, biciklističkih staza, itd. - svega onoga što grad čini humanim.
@DTD, često ne može da stane uz ivičnjak, jer ako mu auto stoji posle stajališta, a autobus primakne uz ivičnjak ne može da izađe, a opet ako auto pre stajališta, ne može da uđe pravilno jer bi u tom slučaju udario u nadstrešnicu stajališta.
Manevarske mogućnosti to ne dozvoljavaju.
Treba da se reši da taksisti ne kampuju na stajalištima, nego da ako već mogu da koriste autobuska stajališta da to bude samo da mušterija uđe/izađe, a takođe i ostala auta isto tako.
moja jedina zamerka je što se autobusi zaustavljaju na 30-40 cm od ivičnjaka, pa moraš paziti da se - naročito kod visokopodnih autobusa - ne strmekneš dole i ne daj Bože padneš ispod busa.
JA se takodje vozim ,od detinjstva GSPom i to mi je osnovno prevozno sredstvo.Nemam nekih zamerki na vozace.Nekad se desi da pricaju na mobilni, ali retko. Posto se dosta cesto vozim tacno prepoznajem vozace i znak koji vozi brze a koji sporije. Nije isto kad ides na posao, pa ti nekad treba 20 min a nekad vise od pola sata.Ima i dosta novih i sporijih u vracanju kusura i otvaranju srednjih i poslednjih vrata...U svakom slucaju nije lako ni vozacima , a ja licno sam navikao da stignem svugde na vreme i u vecini slucajeva se to i desava, iako koristim gradski prevoz.
Ja nekontam za koji K je taj 50km/h ogranicenje. To su prema pravilniku/zakonu na tim mestima gde nije ogranicenje tad ustupa. E sad izmedju sela i grada ili izmedju sela-sela je ok bi bio da se vozi 60-70km/h. Da ne kazem bus iz kovilja pravac NS. 5:45 stigne na prvu stanicu budisave u 6:05. Pa na zadnjom stanici u kacu nezna dali je vec otvarao vrata itd. onda se vuce pa na autoputu cim predje 51km/sat onda pritiska jebenu kocnicu. A svi znamo da minimalna dozvoljena brzina na autoputu je 80km/h. Cak da je vozio 60 ili 70km na tim deonicama nebi uspeo da napravio saobracajku. E sad isti taj bus stigne 6.50na Zeleznicku stanicu. Sad molim vas recite mi gde je to "Normalno"???
E da posto su saznali da direktor gsp-a je prevarant mogli bi da vrate cene karte autobusa na staro. Posto neverujem da su u zemlji podigli plate itd. Niti je cena goriva porastao. Sta ce biti kad poraste? Onda cemo morati ponovo da placamo vise?
Za kašnjenje nisu krivi vozači, nego saobraćajni inžinjeri koji su im zadali vreme koje može jedino da postigne vozač formule 1!
Treba do da stigne u Čenej preko lisa za 35 minuta, uz to da vozi 50, da gleda karte, prodaje iste, otvara samo prva vrata i čeka da uđu. E onda se tu još uvali neki sporać koji vozi 30. Pa onda taksista koji stoji na autobuskom stajališu ili neki drugi vozač kojeg boli briga gde će da parkira svoj auto.
Jednostavno nije moguće postići to vreme do Čeneja preko Lisa za 35 minuta!
Eh da, zaboravih one koji uđu u autobus brzinom puža, pa pitaju da li ide za Kać, pa kada mu kaže da ne ide, onda se opet brzinom puža vraća van autobusa.
To najgore bude kod Futoške pijace kada se ide za Karlovce, Bukovac ili Čardak. Poreda se njih 10 u red i svaki pita da li staje kod Merkatora, da li ide za Kamenicu ili institut!
I na zapadu imaju slicnih problema sa njihovim vozacima autobusa. Od kako je tamo sa Balkana zbog ratova izbegla gomila ljudi dosta njih je polozilo vozacki za autobuse pa sada tamo voze gradske buseve. Sa sobom su doneli balkanske navike pa gradski prevoz i tamo manje vise lici na ovaj ovde.
Svakog meseca GSP ce gubiti 5-10 sporova pred sudom.
Kaznjavanje se vrsi jer nema dovoljno novca za plate, pa mora da se odbije. BTW, kazni se mnogo vise vozaca. I to bukvalno za bilo sta.
Ko ce da kazni upravu sto je pola autobusa neispravno, i sto u radionici nema rezervnih delova?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP mesečno kazni 5 do 10 vozača
Novi Sad
•09.09.2013.
•06:27
Komentari 15
Dare
ubrus wilis
Nebojsa
Gledam da sto vise prijavljujem vozace da bi sto veci broj njih imao bar neugodan dan .Jer su svi vozaci koji su bez konkursa dosli ,RAK i TUMOR ovog grada . Ako se ne krene od vozaca ,nista nece biti
Apostol
-treba. ne želim da plaćam kontrolore.
Nikola
Da je malo više volje da se gradski prevoz unapredi:
- karte bi se prodavale na kioscima,
- otvarala bi se sva vrata za ulazak kada je gužva (vozač ne treba da bude i kontrolor, postoje kontrolori koji su plaćeni da to rade),
- postojale bi žute trake (koje se poštuju) na bulevarima i prometnim ulicama,
- bilo bi više autobusa na svakoj liniji i više novih linija (koje bi pratile razvoj grada).
Sve ove stvari bi sigurno smanjile broj automobila na ulicama i potrebe za parkinzima, što bi značilo više zelenila, trotoara, biciklističkih staza, itd. - svega onoga što grad čini humanim.
Manevarske mogućnosti to ne dozvoljavaju.
Treba da se reši da taksisti ne kampuju na stajalištima, nego da ako već mogu da koriste autobuska stajališta da to bude samo da mušterija uđe/izađe, a takođe i ostala auta isto tako.
DTD
Zoran
Darko NS
noname
E da posto su saznali da direktor gsp-a je prevarant mogli bi da vrate cene karte autobusa na staro. Posto neverujem da su u zemlji podigli plate itd. Niti je cena goriva porastao. Sta ce biti kad poraste? Onda cemo morati ponovo da placamo vise?
Za kašnjenje nisu krivi vozači, nego saobraćajni inžinjeri koji su im zadali vreme koje može jedino da postigne vozač formule 1!
Treba do da stigne u Čenej preko lisa za 35 minuta, uz to da vozi 50, da gleda karte, prodaje iste, otvara samo prva vrata i čeka da uđu. E onda se tu još uvali neki sporać koji vozi 30. Pa onda taksista koji stoji na autobuskom stajališu ili neki drugi vozač kojeg boli briga gde će da parkira svoj auto.
Jednostavno nije moguće postići to vreme do Čeneja preko Lisa za 35 minuta!
Eh da, zaboravih one koji uđu u autobus brzinom puža, pa pitaju da li ide za Kać, pa kada mu kaže da ne ide, onda se opet brzinom puža vraća van autobusa.
To najgore bude kod Futoške pijace kada se ide za Karlovce, Bukovac ili Čardak. Poreda se njih 10 u red i svaki pita da li staje kod Merkatora, da li ide za Kamenicu ili institut!
NS
Avesom
Kaznjavanje se vrsi jer nema dovoljno novca za plate, pa mora da se odbije. BTW, kazni se mnogo vise vozaca. I to bukvalno za bilo sta.
Ko ce da kazni upravu sto je pola autobusa neispravno, i sto u radionici nema rezervnih delova?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H